Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< березня 2012 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 28 29 30 31  

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 702 гостей на сайті

Оголошено конкурс на визначення  виконавця  послуг із збирання та вивезення  твердих побутових відходів

Графік виїзних зустрічей із громадами населених пунктів з метою обговорення планів розвитку громад

22 лютого мешканців сіл Лани, Гончарів та Благодатівка  о 16.00 год запрошують у Народний дім, для обговорення плану розвитку населених пунктів на 2019-2021 роки за участі керівників району

 

З 1 серпня 2016 року вступив в силу  Закон України від 25.12.2015 р. № 922-VIІI «Про публічні закупівлі» для усіх замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання.

Львівська торгово-промислова палата проводить навчання членів тендерного комітету та уповноважених осіб. Абзацом другим статті 11 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIІI «Про публічні закупівлі» пропонується голові, секретарю, іншим членам тендерного комітету  та уповноваженим особам  пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Цією ж статтею передбачено, що голова тендерного комітету призначається замовником несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення.

Програма семінару передбачає особливості нової системи, визначення порогів при застосуванні електронної системи закупівель, створення тендерної документації, використання нових онлайн-інструментів, в тому числі системи електронних закупівель ProZorro, а також  застосування нецінових критеріїв при визначенні переможця торгів, переговорної процедури закупівель та конкурентного діалогу.

Основним завданням семінару: надання слухачам необхідних теоретичних знань щодо організації та здійснення публічних закупівель, порядку проведення процедур закупівель, набуття слухачами вмінь і навичок з питань, що виникають під час здійснення процедур публічних закупівель.

Учасники семінару мають можливість отримати відповіді фахівців на запитання щодо певної специфіки закупівель, особливостей підготовки тендерної документації та вимог до неї.
Учасники семінару після закінчення навчання отримують іменний сертифікат про проходження навчання, методичну літературу з урахуванням останніх змін законодавства України з питань публічних закупівель, збірник з нормативними документами  на електронному носії (компакт-диск), а також забезпечуються харчуванням.

Навчання  членів тендерного комітету буде проводитися 19 – 20 березня 2019 року. Вартість навчання для одного представника від організації становить  1500 – грн. з ПДВ.
Для участі у семінарі просимо надати заявку за формою, що додається, на е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .  Повідомляємо, що семінари будуть проводитися і в подальшому. Також проводяться виїзні семінари на базі підприємства замовника.

Додаток: форма заявки для участі у семінарі.
Президент ЛТПП Д. Афтанас


АНКЕТА - Заявка
на участь в семінарі у сфері здійснення державних закупівель
(ЗАКОН ПРО ПУБЛІЧНІ ТОРГИ та програма електронних закупівель ProZorro)
(Вартість – 1500 грн./1ос.)

Заявки надсилайте та звертайтесь за всіма довідками за  електронною  адресою   - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду або телефонуйте.

Методисти:

Надія Василівна -  0932976698, 0500738272,  2645617,
Ганна Михайлівна-0967849638

___________________________________________________________________

У період з 5 по 10 листопада 2019 р. в м. Шанхай (Китайська Народна Республіка) буде проходити міжнародна виставка «China International Import Ехро 2019». Міжнародна виставка «China International Import Ехро 2019» є одним з найбільш пріоритетних виставково-ярмаркових заходів для Китайської Народної Республіки.

До участі у виставці запрошуються виробники товарів у наступних категоріях: промислове обладнання, побутова техніка, автомобільний транспорт, одяг та споживчі товари, харчова та аграрна продукція, медичне обладнання та продукція, а також компанії, які надають послуги у сферах: туризм, новітні технології, культура та освіта, проектування та дизайн, аутсорсинг.

Враховуючи викладене, просимо інформувати зацікавлені вітчизняні підприємства відповідного району/міста щодо можливості участі у вказаній виставці, та повідомити департамент економічної політики облдержадміністрації у термін до 13.00 год. 27 лютого 2019 р. за електронною

 

адресою  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

_____________________________________________________________

Департамент міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва інформує про можливість прийняти участь у проекті ЄС/ПРООН «Об’єднання співвласників будинків для впровадження сталих енергоефективних рішень» (HOUSES). З метою інформування потенційних партнерів про Проект та можливостей отримання технічної допомоги в рамках цього проекту, ПРООН планує проведення у лютому 2019 року інформаційних зустрічей.

Детальнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/projects/home-owners-of-Ukraine-for-sustainable-energy-solutions.html

________________________________________________________

Інформуємо про започаткування нового формату Програми Федерального міністерства економіки та енергетики Німеччини для менеджерів “Fit for

Partnership with Germany” (далі – Програма) економічна кооперація з фокусом на Індустрію 4.0.

До участі запрошуються управлінці середньої та вищої ланки підприємств, підприємці, які займаються дослідженнями та розробками новітніх технологій, інноваційних стартапів, ІТ для Індустрії 4.0.

Зокрема, за напрямами:
- діджиталізація підприємств та виробництва (Digital factory, Smart

Manufacturing);
- роботизація на виробництві та в сфері послуг, промислова автоматизація;

адитивне виробництво (3D-друк);
- нові матеріали;
- масова кастомізація;
- безпілотний транспорт – автомобілі, навантажувачі, літальні апарати, їх

застосування, у тому числі, в промисловості та сільському господарстві;
- смарт фармінг;
- смарт енергоефективність, технології зберігання та передачі даних;
- інтернет речей та послуг;
- комунікації та зв’язок; Big Data;
- Блокчейн;

робота з інформацією;
- штучний інтелект.

Термін подання документів для участі у цьому напрямку завершується 14 січня 2019 року. Для участі у бізнес візиті до Німеччини учасникам необхідне володіння англійською мовою. Актуальна і детальна інформація щодо даного напрямку Програми розміщена за посиланням: https://bit.ly/2rjxMV8. Загальна інформація щодо участі у Програмі – за посиланням: https://bit.ly/2FAgVHz.

Координаторами та виконавцями Програми в Україні є Німецьке товариство з міжнародного співробітництва (GIZ) та Мінекономрозвитку. До реалізації Програми в Україні також залучено регіональні партнерські платформи Програми, їх перелік розміщено за посиланням:

https://bit.ly/2zz1hEG.

Звертаємось з проханням сприяти поширенню інформації про Програму для залучення якомога більшої кількості підприємців. За додатковою інформацією щодо співпраці з Програмою у регіоні пропонуємо звернутись до Світлани Степащенко – керівника проектного офісу Програми за тел. (044) 228-42-53, (044) 531-30-56, електронна адреса:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Звертаємо увагу, що участь у Програмі регіональних представників підприємництва має перспективу розвитку двосторонніх міжнародних торговельно-економічних відносин у регіоні.

 

 

_______________________________________________________________
Семінар щодо здійснення фахового туристичного супроводу
Управління туризму та курортів обласної державної адміністрації інформує про те, що 6 грудня 2018 року Міністерство економічного розвитку і торгівлі України ініціює проведення семінару щодо здійснення фахового туристичного супроводу. Метою семінару є актуалізація роботи фахівців туристичного супроводу, врегулювання питань підготовки та підвищення їх кваліфікації.
До порядку денного семінару запропоновані питання щодо вдосконалення системи підвищення рівня професійної майстерності фахівців туристичного супроводу, впровадження вимог ДСТУ EN 15565:2016 «Туристичні послуги.
Вимоги до професійної підготовки та кваліфікаційних програм для гідів», а також прикладів ефективної співпраці громадськості, бізнесу та влади у підготовці фахівців туристичного супроводу.
Зазначений захід проходитиме 6 грудня 2018 року в приміщенні готелю «Київ» за адресою: м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 26/1. Початок реєстрації о 10:00 год.
За більш детальною інформацією звертайтесь за телефоном: +380 (044)200-44-98 та на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду (з приміткою «Семінар»), контактна особа – Каштан Наталія Миколаївна.
Для участі обов`язкова реєстрація до 04.12.2018 за посиланням: https://goo.gl/forms/VGsYlZmSNFILJY5n2

Щодо єдиних  підходів у роботі з інвесторами

Відповідно до листа, що надійшов від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, щодо забезпечення системності, передбачуваності і сталості роботи із потенційними і дійсними інвесторами, створення якісних передумов для діджиталізації відповідних процесів, Перемишлянська районна державна адміністрація надає рекомендації щодо стандартів залучення та супроводу інвесторів на місцевому рівні згідно з додатками.

 

___________________________________________________________
ІЗ метою підготовки до конкурсу проектів, які можуть реалізовуватися за
рахунок коштів державного бюджету, отриманих від Європейського Союзу у
2019 році, департаментом економічної політики облдержадміністрації 5 жовтня
2018 року о 11 год.(вул. Винниченка,18 ауд. 412) буде проведено навчальний
семінар на тему: «Секторальна бюджетна підтримка Європейського
Союзу: напрями, фінансування, підготовка проектів».
Для участі у заході просимо делегувати відповідальних представників
органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Реєстрація за посиланням:
____________________________________________________________________
нформуємо, що з 4 по 8 жовтня 2018 року організовується виставка-ярмарок «Львівський товаровиробник». Місце проведення м.Львів, вул. Коперника, 17 (Львівський Палац мистецтв). Щорічно у заході бере участь понад 100 товаровиробників Львівщини.
Контактна особа: Заяць Галина, тел. (032)297- 59-80, (032)297-58-47.

_____________________________________________

Бb_200_150_16777215_0___images_stories_18rik_08_img_20180810_0002_.jpgезкоштовний семінар на тему: "Сучасне світлодіодне освітлення"

14 серпня у Залі Величі Львівського національного літературно-меморіального музею Івана Франка м. Львів, вул. Івана Франка 150/152

 

 

 

 

 

 

Закликаємо краян припинити слухати російську музику

 

Беручи до уваги звернення Львівської обласної ради від 17 квітня 2018 року щодо встановлення мораторію на публічне використання російськомовного культурного продукту на території Львівської області, прийняте  рішенням  Львівської  обласної  ради  від  17 квітня 2017  року № 687,  доручення голови Львівської облдержадміністрації від 19 червня 2018  року № 38/0/6-18, з метою уникнення ескалації напруги у суспільстві та недопущення розпалювання міжнаціональної ворожнечі; задля захисту українського простору від гібридних впливів держави-агресора та подолання наслідків тривалої мовної русифікації, Перемишлянська райдержадміністрація рекомендує керівникам: органів місцевого самоврядування, закладів ресторанного господарства, клубів, підприємств, установ, організацій, закладів культури, а також підприємців, які здійснюють транспортне перевезення громадськості - вжити заходів щодо припинення публічного відтворення аудіовізуальних творів російських артистів.

 

_____________________________________________________

До уваги підприємців  - учасників АТО
В даний час продовжує реалізовуватись програма підвищення конкурентоспроможності  Львівської області, яка підтримує  підприємців - учасників АТО.

Програма передбачає кредитування підприємців шляхом компенсації частини відсотків за кредитами, взятими суб’єктами господарювання.

У програмі беруть участь банки Сокальського району:

·         Приватбанк

·         Ощадбанк

·         Кредобанк

Зацікавлених осіб просимо звертатись за додатковою інформацією:

·         Перемишлянська РДА райдержадміністрація – тел. 2-18-62

·         Львівська облдержадміністрація – тел. (032) 299-92-79

________________________________________________________________________

 

Як отримати кошти з державного бюджету.  Методичні рекомендації для розпорядників бюджетних коштів

 

____________________________________________________________________

 

Перемишлянська районна державна адміністрація повідомляє про те, що департамент економічної політики облдержадміністрації спільно з Науково-технологічним парком «Яворів» та Клубом винахідників та новаторів «Інтелект-Культура-Капітал» формують базу даних ідей, розробок, винаходів і технологій, реалізація яких дала би можливість вирішувати конкретні соціально-економічні, техногенні та гуманітарні проблеми Львівської області та формувати осередки інноваційного зростання у регіоні.

Для бажаючих взяти участь у даному проекті просимо надсилати інформацію про винаходи за формою, що додається на електронну адресу департаменту industry. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

№ п/п

Ідея,розробка,винахід, технологія (галузь)

В чому суть новизни?

Автори, поштова адреса, контактні телефони,

E-mail

Яку існуючу проблему вирішує?

Які має переваги перед імпортними аналогами?

Що потрібно для впровадження в реальну практику?

 

Повідомляємо, що з 3 по 7 жовтня 2013 р. Львівською міською радою організовується щорічна виставка-ярмарок «Львівський товаровиробник»,яка буде проводитись в приміщенні Палацу мистецтв (вул. Коперника, 17) .

Вартість участі у виставці-ярмарку для львівських підприємств становить 1600 грн. Інші витрати покриваються за рахунок організаторів.

 

Умови участі

Вартість

6м. кв. виставкової площі, що включає:

 

килимове покриття

 

розетка

 

2 світильники

1300 грн.

1 стіл

за 5 днів

2 стільці

 

охорона

 

прибирання

 

Включення інформації про підприємство до каталогу

300 грн.

 

Заповнені заяви-анкети (додається) на участь у виставці-ярмарку необхідно надсилати за поданою нижче адресою.

Тел.(032)2975877,2975764 Факс (032)2354226

Email Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Адреса:79008 м.Львів пл.Ринок,1.каб.429

Львівська міська рада

 

ЗАЯВКА-АНКЕТА

на участь у виставці-ярмарку «Львівський товаровиробник»

3-7 жовтня 2013 р., Львівський Палац мистецтв, вул. Коперніка,17

1. Повна назва підприємства_______________________________________________

_____________________________________________________________________

2. Скорочена назва для фризу___________________________________________________

3. Адреса (юридична, фактична)_________________________________________________

_____________________________________________________________________________

4. Телефон, факс, e-mail, web site_________________________________________________

_____________________________________________________________________________

5. Керівник підприємства (ПІБ, контактний телефон)________________________________

_____________________________________________________________________________

6. Основні види діяльності______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

7. Основні види продукції та послуг (точна назва, короткий опис)_____________________

_____________________________________________________________________________

8. Тема експозиції, що пропонується______________________________________________

_____________________________________________________________________________

9. Форма участі (виставка, виставка-продаж)_______________________________________

_____________________________________________________________________________

10. Необхідна площа м2_________________________________________________________

11. Відповідальна особа за вирішення організаційних питань (ПІБ, контактний телефон)

_____________________________________________________________________________