Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< січня 2019 >
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30      

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 141 гостей і 1 користувач на сайті
4_1548943589_613x408.41125_3_0.jpg

Сьогодні, 31 січня, у Львівській  ОДА відбувся брифінг щодо презентації нового брендбуку Львівської області, який включає в себе й новий логотип та слоган.

«Ми виходимо на новий рівень позиціонування нашого регіону не лише на території України, а й за межами держави – презентуємо новий дизайн брендбуку Львівської області. Це символ нашого регіону, який стрімко розвивається. До розробки брендбуку поставились особливо ретельно – до роботи долучилась команда фахівців, які працювали упродовж досить тривалого часу», - розповів директор департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва Роман Шепеляк.

Логотип Львівщини виконаний у жовтому кольорі, на ньому нанесене слово «Львівщина». Всередині жовтого кола зображений лев.

«Над розробкою нового бренду працювала близько року команда із 10 фахівців. Ми провели низку досліджень, консультувались із експертами. У центрі нового логотипу – лев, який асоціюється із Львівщиною. Ми також прагнемо показати, що це регіон, який іде в ногу з часом. В центрі всього є люди. Люди на Львівщині – горді й традиційні. Ці люди цілеспрямовані, впевнені та професійні, тобто, люди дії. Тому нашим завданням було віднайти баланс між сучасним і традиційним», - наголосив дизайнер Володимир Блажівський.

Основною метою створення брендбуку є формування і підтримка позитивного сприйняття регіону серед мешканців та іноземних туристів і партнерів.