Оголошено конкурс на визначення  виконавця  послуг із збирання та вивезення  твердих побутових відходів

Графік виїзних зустрічей із громадами населених пунктів з метою обговорення планів розвитку громад

21 лютого мешканців села Любешка о 16.00 год, а мешканців села Серники о 17.30 год запрошують у Народний дім, для обговорення плану розвитку населених пунктів на 2019-2021 роки за участі керівників району

 

51582898_286533478704584_3652532324156833792_n_1549618489_608x405_3_0.jpg

Сьогодні, 8 лютого, на стадіоні Арена Львів стартував Event industry Forum 2019. Захід обєднав понад 1000 учасників, а також більш ніж 50 спікерів.

Присутніх привітав голова Львівської ОДА Олег Синютка.

“Ми зацікавлені  у тому, щоб наша Україна була стабільною. Ми щоденно працюємо, розвиваємось і рухаємось вперед. Єдине, що нам потрібно, це багата, сильна держава, у якій житимуть і працюватимуть люди. Цей форум – це платформа для обміну успішними проектами, а також ідеями та їх подальшого втілення”, - зазначив очільник області.

Форум спрямований на ідентифікацію event-індустрії у Західному регіоні. Серед спікерів - організатори найбільших фестивалів і бізнес-форумів, режисери, продюсери, дизайнери, майстри PR і просування, визнані лідери в галузі стратегічного планування та створення заходів.

Зазначимо, упродовж двох днів діятимуть вісім активних майданчиків, де відбуватимуться  лекції, панельні дискусії, кейси, спеціалізовані майстер-класи та тренінги:

•        Main: фундаментальні теми в галузі

•        Business : найкращі інструменти для заходів бізнес-сегменту

•        Convention : секретні кейси майбутнього ділових заходів

•        Public : професійний простір для організаторів масштабних подій

•        Wedding Planet: тренди в організації найкращих весіль

•        Event Expo: ключова виставка обладнання, технологій та послуг івент-галузі

•        Burning Bike. За мить до факапу: номінація для івенторів.

Окрім того, як зазначають організатори, цьогорічний Event Industry Forum має всі шанси встановити національний рекорд у номінації «Наймасовіший форум у сфері event-індустрії», категорія «Масові заходи» MS(09).