Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< січня 2011 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 214 гостей на сайті

Перемишлянський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

вул.Привокзальна 3, кабінет №12
м. Перемишляни,
Львівська обл.
81200
perem_
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

(03263)23261

Директор центру:

_____________________

Відділ соціальної роботи:

Начальник відділу -   Винницька Оксана Михайлівна
Головний спеціаліст  відділу - Колосовська Ірина Володимирівна
Головний спеціаліст - бухгалтер - Шиманська Ольга Зіновіївна

Паспорт бюджетної програми "Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення" місцевого бюджету на 2017 рік

Перемишлянський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі Центр) створений у жовтні 2000року на виконання Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» та діє на підставі положення затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від від 31.12.2004 року № 737.
Центр є спеціальним закладом, що забезпечує організацію та проведення соціальної роботи із соціально незахищеними категоріями сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
Центр у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту, Державної соціальної служби, Львівського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, рішеннями районної ради, а також положенням про центр.
Основною метою діяльності центру є сприяння у задоволенні соціальних потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
Основними принципами діяльності центру є законність, дотримання і захист прав людини, системність, доступність, конфіденційність, відповідальність за дотримання етичних та правових норм під час надання допомоги, недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо соціально незахищених категорій сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
Пріоритетними напрямками роботи Перемимшлянського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у 20121році є:

-    Забезпечення організації та проведення соціальної роботи, спрямованої на формування відповідального батьківства та соціально-психологічну підтримку молодих сімей.

-    Забезпечення соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, та за потреби соціальний супровід сімей опікунів, піклувальників.

-    Сприяння реалізації інформаційної політики у сфері соціальних послуг шляхом поширення соціальної реклами, проведення роз’яснювальної роботи серед жителів району, які перебувають у складних життєвих обставинах, про порядок та умови отримання соціальних послуг, діяльність суб’єктів, які надають їх на професійній основі.

-    Проведення інформаційної роботи щодо залучення кандидатів до різних видів сімейного виховання.
Юридична адреса Перемишлянського РЦСССДМ:

м.Перемишляни, вул.Привокзальна 3 ,к.12.

Усі послуги надаються безкоштовно.

Порядок здійснення соціального супроводу сімей та осіб,
які опинилися у складних життєвих обставинах
центрами соціальних служб   для сім'ї, дітей та молоді

1. Соціальний супровід сімей та осіб - надання своєчасної допомоги (у т.ч.ужиття   негайних   заходів  для  подолання  життєвих  труднощів),здійснення комплексу заходів, спрямованих на вихід сім'ї або особи зі  складних  життєвих  обставин,  наслідки  яких  вона не в змозі самостійно  подолати  за допомогою наявних засобів та можливостей,створення  умов для самостійного розв'язання та подолання життєвих труднощів, збереження та підвищення соціального статусу сім'ї або особи, яка опинилася у складних життєвих обставинах.

2. Об'єктами соціального супроводу є:

сім'ї з дітьми,  які опинилися у складних життєвих обставинах і  не  в  змозі  подолати  їх  за  допомогою  власних  засобів  та можливостей, у зв'язку з інвалідністю батьків або дітей, вимушеною міграцією,  наркотичною або алкогольною залежністю одного або обох з  членів  сім'ї,  перебуванням   у   місцях   позбавлення   волі, ВІЛ-інфекцією,  насильством у сім'ї,  складними стосунками в сім'ї тощо;

сім'ї, у  яких  існує  ризик  передачі дитини до закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

одинокі матері  чи  батьки (у тому числі неповнолітні),  яким потрібна підтримка;

сім'ї, члени яких є випускниками інтернатних закладів;

сім'ї, члени яких перебували у виховних,  виправних колоніях, слідчих  ізоляторах  та повернулися  з  них або були засуджені до покарань  без  позбавлення  волі,  відбували  альтернативні   види покарань;

діти-сироти та діти,  позбавлені батьківського піклування (за потреби),  та  особи  з  числа  дітей-сиріт та дітей,  позбавлених батьківського піклування, які є випускниками інтернатних закладів;

матері (у тому числі неповнолітні),  які мали або мають намір відмовитися від новонароджених дітей;

молоді особи,  які перебували у виховних, виправних колоніях, слідчих ізоляторах та повернулися з  них  або  були  засуджені  до покарань   без  позбавлення  волі,  відбували  альтернативні  види покарань.

3.  Суб'єктами  соціального  супроводу  є Центри   та   їх спеціалізовані   формування.   Безпосередньо  соціальний  супровід здійснює   штатний   або   залучений   працівник   Центру,    який призначається   наказом   директора   Центру.
До вирішення  проблем,  які  виникли  в  результаті  складних життєвих  обставин  сім'ї  або особи,  на різних етапах здійснення соціального супроводу можуть залучатись інші  суб'єкти  соціальної роботи    (органи    виконавчої    влади   та   органи   місцевого самоврядування,  підприємства,  установи,  організації різних форм власності, юридичні та фізичні особи тощо).

4.Соціальний супровід базується на принципах:

добровільності в прийнятті допомоги,  активної  участі  сім'ї або особи в подоланні складних життєвих обставин;

поваги до людини, визнання її цінності незалежно від реальних досягнень та поведінки особистості;

реалізації першочергового  права  дитини  на   зростання   та виховання в сім'ї.

Індивідуального та диференційованого підходу до кожної особи, кожної сім'ї з урахуванням їхніх потреб та особливостей;

системності, комплексності,    безоплатності,     доступності соціальних послуг;

толерантності та гуманізму,  відповідальності  за  дотримання норм професійної етики;

пріоритетності інтересів сім'ї в цілому й окремих її  членів, збереження цілісності сім'ї.

5. Мета  соціального   супроводу -   подолання   життєвих труднощів,   мінімізація  негативних  наслідків  чи  навіть  повне розв'язання проблем сім'ї або особи.

6. Соціальний супровід передбачає:

здійснення соціальної допомоги,  надання соціальних послуг та соціальної  реабілітації  відповідно  до  потреб  особистості   та характеру самих проблем;

соціальне виховання,  що включає створення умов та проведення заходів,  спрямованих на оволодіння і засвоєння загальнолюдських і спеціальних  знань,  соціального  досвіду   з   метою   формування соціально-позитивних ціннісних орієнтацій;

психологічну, соціальну та юридичну  підтримку,  призначенням якої  є  надання професійної посередницької допомоги у розв'язанні різноманітних проблем;

консультування, у  процесі  якого виявляються основні напрями подолання складних життєвих обставин;

збереження, підтримку  і  захист  здоров'я  сім'ї  чи  особи, сприяння у досягненні поставленої мети і розкритті їх внутрішнього потенціалу тощо.

Порядок здійснення центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді соціального інспектування сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах.

 

1 .Об'єктами соціального інспектування є :

сім'ї, діти та молодь, які перебувають у складних життєвих обставинах .

 

2. Соціальне інспектування передбачає заходи, спрямовані
на:
з'ясування факту наявності у осіб складних життєвих обставин;
вивчення причин, що призвели до виникненняскладних життєвих обставин, які особи не
можуть подолати самостійно;
оцінку потреб та визначення необхідності у здійсненні соціального обслуговування осіб;
з'ясування можливості та здатності осібдо самостійної життєдіяльності;
вжиття негайних заходів для усунення реальноїзагрози життю і здоров'ю осіб, які не можуть
захистити себе від насильства або жорстокого поводження;
забезпечення прав осіб на отримання своєчасноїдопомоги;
контроль за дотриманням державних стандартів і нормативів у сфері соціальної роботи.
1. Соціальне інспектування здійснюється у разі:
особистого звернення осіб, які перебуваютьу складних життєвих обставинах;
звернення громадян, яким стало відомо про осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;
надходження повідомлень від суб'єктів соціальної  роботи з сім'ями,  дітьми та молоддю,  закладів,  підприємств,  установ чи організацій  різних  форм  власності  про осіб,  які перебувають у складних життєвих обставинах;
необхідності здійснення    оцінки    результатів проведеної соціальної роботи з особами.
4. Етапи соціального інспектування
Соціальне інспектування передбачає такі етапи:
відвідування осіб за місцем фактичного проживання;
збір додаткової    інформації   про   осіб щодо   умов   їх життєдіяльності,  причин
та  факторів,  які  обумовили  виникнення складних   життєвих   обставин,  засобів  та можливостей  для  їх подолання;
аналіз потреб  осіб,  підготовка рекомендацій щодо здійснення подальшої роботи з ними.
5. Зміст соціального інспектування
Відвідування  осіб  за  місцем   фактичного проживання передбачає  обстеження  умов
їх проживання та з'ясування наявності складних   життєвих   обставин.
Якщо під час відвідування інформація про наявність  складних життєвих обставин осіб не підтверджується, соціальне інспектування закінчується.
Якщо в  ході  відвідування та аналізу зібраної інформації про осіб виявлено факти,  що свідчать
про наявність складних  життєвих обставин, спеціалістом   центру,  відповідальним  за
здійснення соціального інспектування, з'ясовуються  причини  їх  виникнення, надаються    рекомендації    щодо   їх   подолання,   визначається необхідність  залучення  інших суб'єктів  соціальної
роботи   з сім'ями, дітьми та молоддю до вирішення проблем осіб,надання їм соціальних 
послуг,  здійснення  соціального  супроводу чи  інших заходів щодо захисту їх прав.
Під час  здійснення  соціального  інспектування  для   збору додаткової   інформації   про  осіб
спеціаліст  центру  додатково обмінюється  інформацією з іншими суб'єктами  соціальної 
роботи  з сім'ями,  дітьми та молоддю,  готує  запити і клопотання,  відвідує підприємства, установи, організації, заклади тощо.
для   збору додаткової   інформації   про  осіб спеціаліст  центру  додатково обмінюється
інформацією з іншими суб'єктами  соціальної роботи  з сім'ями,  дітьми та молоддю,  готує
запити і клопотання,  відвідує підприємства, установи, організації, заклади тощо.

 

6.Результати здійснення соціального інспектування
Результатами соціального інспектування можуть бути:здійснення соціального    обслуговування,   спрямованого   на розв'язання проблем осіб, які  перебувають  у  складних  життєвих обставинах;
винесення на розгляд дорадчого органу, створеного управлінням (відділом) у справах сім'ї,
молоді та спорту район ої державної адміністрації, виконавчих виконавчих органів  міських рад,  питання щодо залучення суб'єктів соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, інших органів, юридичних
або фізичних осіб до вирішення проблем осіб, здійснення їх соціального супроводу;
залучення суб'єктів соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, інших органів, юридичних
або фізичних осіб до вирішення проблем осіб, здійснення їх соціального супроводу;
взяття під   соціальний  супровід  осіб,  які  перебувають  у складних життєвих обставинах, 
без винесення  питання  на  розгляд дорадчого органу у разі відповідної письмової відмови осіб;
клопотання про    направлення    до    закладу соціального обслуговування;
завершення соціального  обслуговування  (у  разі  відсутності потреби у поякі  перебувають  у складних життєвих обставинах, без винесення  питання  на  розгляд дорадчого
органу у разі відповідної письмової відмови осіб;
клопотання про    направлення    до    закладу соціального обслуговування;
завершення соціального  обслуговування  (у разі  відсутності потреби у подальшій роботі);
занесення або  виведення  інформації  до/з загального  банку даних сімей, які опинилися
у складних життєвих обставинах.
У  разі підтвердження факту перебування сім'ї здітьми у складних життєвих обставинах центр
інформує  відповідну  службу  у справах  дітей для  вжиття заходів щодо захисту прав та інтересів
дитини.
занесення або  виведення  інформації  до/з загального  банку даних сімей, які опинилися
у складних життєвих обставинах. 
У  разі підтвердження факту перебування сім'ї з дітьми у складних життєвих обставинах центр
інформує  відповідну  службу  у справах  дітей для  вжиття заходів щодо захисту прав та інтересів
дитини.