Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< жовтня 2010 >
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 251 гостей на сайті

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення Перемишлянської районної державної адміністрації Львівської області

Паспорти бюджетних програм на 2017 рік


81200, м. Перемишляни, вул. Галицька, 79

 

Керівник

Жеребецька Надія Дмитрівна

2-13-75

Заступник керівника

Михайлів Мирослава Іванівна

2-13-75

Приймальна

Кабала Олена Володимирівна

2-13-75

Начальник фінансово-господарськаго відділу

Безручка Галина Михайлівна

2-32-45

Начальник відділу соціальних виплат та допомог

Відоцька Марія Степанівна

2-13-75

Начальник відділу персонального обліку

 

2-17-57

 

Графік
особистого прийому громадян
керівництвом управління соціального захисту населення

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Посада

Дні прийому

Години прийому

Кабі-нет №

1

Жеребецька
Надія Дмитрівна

 

 

Керівник управління

Понеділок,
Вівторок,
Червер

 

09.00-13.00

 

4

2

Михайлів
Мирослава Іванівна

 

 

Заступник керівника управління

Понеділок
Середа
П’ятниця

 

09.00-13.00

 

11

3

Відоцька
Марія Степанівна

 

Керівник  відділу соціальних виплат та допомог

Понеділок
Середа
П’ятниця

 

09.00-13.00
14.00-18.00

 

16

4

Здерська
Оксана Михайлівна

 

Заступник керівника відділу соціальних  виплат та  допомог   

 

Понеділок
Середа
П’ятниця

 

09.00-13.00
14.00-18.00

 

16

5

Лоїк
Тетяна Степанівна

 

Завідувач сектору з прийому документів відділу соціальних виплат та допомог

Понеділок
Середа
П’ятниця

 

09.00-13.00
14.00-18.00

 

12

6

Перун
Галина Стефанівна

 

 

Завідувач сектору праці

Понеділок
Середа
П’ятниця

 

09.00-13.00
14.00-18.00

 

13

7

Ковалів
Мар’яна Богданівна

 

Завідувач сектору  прийняття рішень документів відділу соціальних виплат та допомог

Понеділок
Середа
П’ятниця

 

09.00-13.00
14.00-18.00

 

11

 

Графік
особистого прийому громадян
спеціалістами управління соціального захисту населення

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Дні

прийому

Години

прийому

Каб

МАРИЧ 
Світлана Михайлівна

Головний державний соціальний інспектор

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

13

РОСОЛОВСЬКА
Галина Володимирівна

Державний соціальний інспектор

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

13

ЯНІШЕВСЬКА 
Леся Володимирівна

Головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення і обслуговування інвалідів

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

 

12

БОВА
Марія Василівна

Головний спеціаліст сектору з прийому документів відділу соціальних виплат та допомог

Щоденно

09.00-18.00

16

КОЛІШЕНКО
Мар’яна Михайлівна

Головний  спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення і обслуговування інвалідів

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

12

КУЛЄБА 
Галина Василівна

Провідний спеціаліст сектору з прийому документів  відділу соціальних виплат та допомог

Щоденно

09.00-18.00

 

16

ГАДУП’ЯК 
Ірина Володимирівна

Провідний спеціаліст відділу фінансового забезпечення усіх видів соціальних допомог

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

9

ЗУБАРЕВА 
Наталія Зіновіївна

Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення і обслуговування інвалідів

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

 

 

12

МЕЛЬНИК 
Галина Ігорівна

Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення і обслуговування інвалідів

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

 

12

БІЛИК
Любов Богданівна

Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення і обслуговування інвалідів

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

13

БОВА
Юлія Георгіївна

Провідний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення і обслуговування інвалідів

Щоденно

09.00-13.00

14.00-18.00

12


Графік
виїзного прийому громадян
спеціалістами управління соціального захисту населення

№ п/п

Прізвище, ім’я,      по - батькові

Посада

Місце прийому

Дата прийому

1

Жеребецька
Надія Дмитрівна

 

Керівник управління

Бібрська м/р

Остання п’ятниця місяця

2

Сайко
Микола Васильович

 

Директор терцентру

Бібрська м/р

Дунаївська с/р

 

Другий вівторок місяця
Друга п’ятниця місяця

 

3

Пономарьова Світлана Сергіївна

 

Завідувач Бібрським  відділенням соціальної допомоги вдома

Бібрське відділення соціальної допомоги вдома

Понеділок Середа

Четвер

4

Вархолик 
Оксана Іванівна

 

Завідуючий Дунаївським  відділенням соціальної допомоги вдома

Дунаївське  відділення соціальної допомоги вдома

Понеділок середа

четвер

5

Гузар
Олександра Григорівна

 

Провідний спеціаліст сектору з прийому документів відділу соціальних виплат та допомог

Бібрське відділення соціальної допомоги вдома

Щоденно

 


Звіт  Управління  соціального захисту  населення за 2016 рік

Державні соціальні допомоги

Станом на 1.01.2017  року  виплачено допомог  :

-       Державної соціальної допомоги   малозабезпеченим сім’ям 1244 одержувачам на суму – 34174,5 тис. грн.

-       По вагітності і пологах  266  одержувачам  на суму – 367,1 тис. грн.

-       Допомогу при народженні дитини-  1461 одержувачам на суму

22877,8 тис. грн.

-       Допомогу до трьохрічного віку  102 одержувачів на суму – 241,9 тис. грн.

-       Допомогу на дітей під опікою -31 одержувачам на суму – 1237,6 тис. грн.

-       Одиноким матерям - 295 одержувачам на суму – 3440,7 тис. грн.

-       Тимчасова державна допомога дітям - 64 одержувачам на суму 442,4 тис. грн.

-       Допомогу на дитину-інваліда віком до 18-ти років та інваліда з дитинства  601 одержувачу на суму 9987,2 тис. грн.

-       Допомога жінкам, яким присвоєно звання України «Мати-героїня» - 4 одержувачів на суму 55,1тис.грн.

-       Допомога  на  догляд особі, яка проживає разом з  інвалідом  І чи ІІ групи внаслідок  психічного розладу – нараховано та виплачено  за 12 місяців  2016 року  2583,3 тис.грн для  161 одержувачів.

Заборгованість  по виплаті допомог немає.

За 2016 рік комісією по призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям при райдержадміністрації  розглянуто 594 заяв по питанню призначення державної соціальної допомоги, з них 593  заявникам призначено, 1 заявнику відмовлено.

Кількість одержувачів компенсаційних виплат по догляду за інвалідом 1 групи або перестарілим, які досягли 80-ти річного віку - 1112осіб.

Житлові субсидії

Станом на 01.01.2017 року профінансовано субсидій для відшкодування витратт на оплату житлово- комунальних послуг – 44344,6тис. грн. Середній розмір субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг становить 1650,00 грн.

Виплачено субсидії готівкою населенню для придбання скрапленого газу та твердого палива на суму  2430,2 тис. грн. Заборгованість станом на 01.01.2017 року становить – 875,8 тис. грн. Середній розмір субсидії на тверде паливо та скраплений газ  становить  2359,00  грн.

Проведено 14 засідань комісії  при райдержадміністрації по розгляду заяв, пов’язаних з наданням населенню житлових субсидій. 788 сім’ям призначено субсидії згідно рішень комісії .

Компенсація допомог та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Станом на 01.01.2017 року на обліку перебуває:

-       учасників ЧАЕС – 85 осіб, з них:

1- категорії – 13 осіб.

2 – категорії  – 30 осіб.

3-категорія   – 21 особа.

Г-категорія   - 4 особи.

вдови           – 3 особи.

-       постраждалих дітей від ЧАЕС - 14 чол.

З місцевого бюджету на соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи виділено на одноразову допомогу для оздоровлення  35,0 тис. грн., для придбання путівок (3 шт.) -15,0 тис. грн., на медичне обслуговування осіб даної категорії –19,5 тис. грн.

З державного бюджету за 2016 рік виділено - 2 дорослих  путівки на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок ЧАЕС.

Виконання державної соціальної політики у справах інвалідів та осіб похилого віку

В районі проживає  3250  інваліди, в т.ч. :

І групи   -    169 особи.

ІІ групи  -    955 особа.

ІІІ групи -   2133 осіб.

Діти-інваліди – 601 осіб.

Станом на 01.01.2017 року управлінням видано 209 направлення інвалідам на забезпечення технічними засобами реабілітації.

У 2016 році 4 інваліди скеровано на навчання для набуття професії та перекваліфікації.

Станом на 01.01.2017р. нараховано і виплачено через управління 16 інвалідам компенсацію на бензин та транспортне обслуговування у сумі  4,0 тис. грн.

За невикористане санаторно-курортне лікування 17 інвалідам загального захворювання та інвалідам  з дитинства  виплачено компенсацію у сумі 44 тис. грн.

Станом на 01.01.2017 року перебуває на черзі на санаторно-курортне лікування   47 інвалідів. З них забезпечено путівками 27 осіб - 6 інвалідів ВВ війни,  1 учасник війни,      4 учасника бойових дій, 1 інвалід з дитинства, 9 інвалідів загального захворювання, 4 учасники бойових дій  АТО, 2  члени сім’ї загиблого воїна.

Станом на 01.01.2017р. виплачено одноразову  матеріальну допомогу, за рахунок коштів Львівського Фонду соціального захисту інвалідів,  8  інвалідам у сумі 4296 тис. грн.  та  23 малозабезпеченим особам похилого віку у сумі  12351,00 тис. грн.

Пільги:

На оплату пільг ветеранам війни, ветеранам військової служби органів внутрішніх справ,  учасникам ЧАЕС, пільги працівникам бюджетних установ, пільги згідно ухвали обласної ради, профінансовано станом на 01.01.2017 року 7579,1 грн.

Стан створення єдиного автоматизованого реєстру

Станом на 01.01.2017 р. до Реєстру внесено 10868 пільговики, в тому числі:

-   ветерани війни        -                                                     1979

в т.ч. учасників  бойових дій АТО                                     160

-   ветерани праці         -                                                    1244

-   реабілітовані            -                                                     21

-   особи , які постраждали внаслідок

Чорнобильської катастрофи» -                                            80

-   інші категорії -                                                              283

-    діти війни    -                                                               4731

-   багатодітні сім'ї -                                                           548

Робота з демобілізованими

В Перемишлянському районі загальна кількість мобілізованих та військовослужбовців становить 160 осіб, з них  112 демобілізованих.

На обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 160 учасники бойових дій АТО з них: 3 інваліди війни 3 групи,1 інвалід війни 2 групи, та 2 члени сім’ї загиблого учасника АТО.

17 учасників АТО пройшли  психологічну реабілітацію. 63 учасники АТО отримали одноразову грошову допомогу з Львівської  облдержадміністрації на суму 189 тис.грн.

На квартирному обліку в Ушковецькій сільській раді перебуває 1 учасник АТО.

Перемишлянським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)   здійснюється соціальний супровід за 112 демобілізованими учасниками АТО, 1 сім’єю загиблого воїна АТО.

Динаміка середньої заробітної плати

Значну увагу приділяє районна державна адміністрація питанням своєчасності виплати заробітної плати. Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника, зайнятого в економіці Перемишлянського району, за 6 місяців 2016 року порівняно з відповідним періодом 2015 року зросла на 11,1% і становить 3962,00 грн.

Станом на 01.01.2017 року заборгованість по заробітній платі  в Перемишлянському районі відсутня. Роботу по даному питанню контролює Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

На 01.01.2017 року укладено і зареєстровано 7 колективних договорів. Станом на 01.01.2017 легалізовано 135 робочих  місць.

Станом на 01.01.2017 року створено 873 робочих місць, очікуване на рік згідно Програми зайнятості до 2017 року 870 робочих місць.

Головною метою розвитку сфери у 2017 році є вирішення матеріально-побутових, медичних проблем соціально незахищених верств населення району, створення умов для реабілітації та інтеграції в суспільство громадян з обмеженими фізичними можливостями, підвищення  якості системи соціальних послуг, надання різних видів допомог і житлових субсидій малозабезпеченим сім’ям району.

 

Основні заходи та завдання для розвитку сфери у 2017 році:

-       Забезпечення своєчасного призначення та виплати усіх видів соціальних допомог;

-       Формування єдиного банку даних отримувачів пільг за соціальною ознакою;

-       Проведення моніторингу за рівнем оплати праці на економічно-активних підприємствах, малих підприємствах та у інших сферах економічної діяльності;

-       Розширення сфери застосування праці економічно-активного населення за рахунок створення робочих місць ;

-       Забезпечення належної організації роботи державних соціальних інспекторів та посилення контролю за їх діяльністю щодо перевірок достовірності інформації, яка необхідна для вирішення питання надання всіх видів соціальних допомог;

-       Забезпечення щомісячної інвентаризації баз даних Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільги;

-       Здійснення заходів щодо забезпечення безперешкодного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціального та громадського призначення;

-       Здійснення  заходів по соціальному захисту учасників АТО, надання пільг, забезпечення путівками на санаторно - курортне лікування.

-       Забезпечення співпраці та взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих ситуаціях;

-       Забезпечення умов для дітей-інвалідів щодо реалізації їх потенційних можливостей у всіх сферах суспільного життя;

-       Забезпечення виконання програми в галузі соціального захисту населення Перемишлянського району  на 2017 рік;

-       Забезпечення систематичної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення з питань діяльності органів соціального захисту населення та нововведень у законодавстві.

Кількісні та якісні критерії ефективності розвитку сфери у 2017 році:

-       Збільшення видів різноманітних соціальних послуг, які надаються потребуючим громадянам через територіальний центр соціального обслуговування;

-       Збільшення загальної кількості одержувачів житлової субсидії в опалювальний період.

Керівник управління                                  Н.Д.Жеребецька

Г Р А Ф І К

виїзного прийому громадян

спеціалістами управління соціального захисту населення

№ п/п

Прізвище, ім’я,                                                                                                               по - батькові

Посада

Місце прийому

Дата прийому

1

Жеребецька

Надія

Дмитрівна

Керівник управління

Бібрська м/р

Остання п’ятниця місяця

2

Сайко

Микола

Васильович

Директор терцентру

Бібрська м/р

Дунаївська с/р

Другий вівторок місяця

Друга п’ятниця місяця

3

Пономарьова Світлана Сергіївна

Завідувач Бібрським  відділенням соціальної допомоги вдома

Бібрське відділення соціальної допомоги вдома

Понеділок Середа

Четвер

4

Вархолик

Оксана

Іванівна

Завідуючий Дунаївським  відділенням соціальної допомоги вдома

Дунаївське  відділення соціальної допомоги вдома

Понеділок середа

четвер

5

Гузар

Олександра Григорівна

Провідний спеціаліст сектору з прийому документів відділу соціальних виплат та допомог

Бібрське відділення соціальної допомоги вдома

Щоденно