Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< січня 2014 >
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 24 25 26
27 28 29 30 31    

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 259 гостей на сайті

Інформація щодо можливості отримання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку

З метою реалізації завдань проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» на сьогоднішній день підписано регламент взаємодії між Центром поштового зв’язку № 6 Львівської дирекції УДППЗ «Укрпошта» та Перемишлянською районною державною адміністрацією щодо забезпечення спрощеного доступу громадян до адміністративних послуг. На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:
1) отримати всю необхідну інформацію та консультації стосовно адміністративних послуг;
2) відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу служби «єдиного вікна», а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).